Dr. Jordi Esquirol i Caussa (web)

Prevalença de la Síndrome Metabòlica en centres residencials (ver web)

(coautor junto a Herrero E, Sanchez J, Iglesias M, Salas D, Bayo V). XVII Congrés de la Societat Catalano-Balear de Geriatria i Gerontologia. 2010.

Influència del mètode feldenkrais i el tai-txi sobre la síndrome de burn-out

(coautor junto a Bergel E, Ferres S, Salas D, Bayo V, Fernández M, Tarín D). XXIX Jornades Sanitàries del Vallès. Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. Castellar del Vallès. 2010.

Reconeixement i prevalença de la incontinència urinària en dones joves

(coautor junto a Abelló Pla A, Pérez González A, Salas Gómez D, Bayo Tallón V). XXIX Jornades Sanitàries del Vallès. Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. Castellar del Vallès. 2010.

Estat nutricional i demència en ancians institucionalitzats

(coautor junto a Herrero E, Iglesias MI, Sánchez Aldeguer J, Salas Gómez D, Fernández Gorgojo M). XXIX Jornades Sanitàries del Vallès. Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. Castellar del Vallès. 2010.

Glossari català de Fisioteràpia

(coautor junto a De Cardona Recasens E, Sánchez Aldeguer J, Salas Gómez D). XXIX Jornades Sanitàries del Vallès. Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. Castellar del Vallès. 2010.

Influència del mètode feldenkrais i el tai-txi sobre la síndrome de burn-out

(coautor junto a Bergel E, Ferres S, Salas D, Bayo V, Fernández M, Tarín D). V Congrés de la Societat Catalano Balear de Psicologia. Sant Cugat del Vallès. Mayo 2010.

Estadiatge i tractament de la Malaltia d’Alzheimer i comorbiditat amb els trastorns de l’estat d’ànim

Ponente. Servei de Geriatria del Centre Fòrum (consorci hospitalari Parc de Mar, Barcelona). 2010.

Ponente. Curs d’Actualització en Geriatria, CAP-Castellar del Vallès. 2010.

Comitè científic de les XXIX Jornades Sanitàries del VallèsAcadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears

Vocal. Castellar del Vallès (Barcelona). 2010.

Colaboraciones docentes del cuerpo facultativo

Professor titular del Grado en Fisioteràpia de l’assignatura Salut Pública, Legislació i Ètica

Escola Universitària Gimbernat (adscrita a la UAB)

Profesor titular de Metodologia en els treballs de final dels cursos de Postgrau i Màster

A l’Escola Universitària Gimbernat (adscrita a la UAB).

Profesor del Curso d’introducció a la recerca bàsica

A l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears, delegació del Vallès Occidental.

Grado en Fisioteràpia: assignatura “Bioestadística i Metodologia”

Venia docendi de la Universitat Autònoma de Barcelona

Curso de formación continuada en Geriatria ACMCB

Curso sobre lectura crítica de la literatura científica

Lec_Critica-0107. Fundación para la Formación de la Organización Médica Colegial.

Diplomatura en Fisioteràpia: Assignatures de “Salut Pública i Metodologia” i “Salut Pública i Legislació”

Venia docendi de la Universitat Autònoma de Barcelona

Jefe de investigación de l’Escola Universitària de Fisioteràpia Gimbernat como jefe del Servei Universitari de Recerca en Fisioteràpia (SURF)

(adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona, UAB)

Sociedades científicas. Dr. Jordi Esquirol i Caussa

Miembro de la Sociedad Española de Geriatría y Gerontología. (http://www.segg.es/)
Miembro de la Coordinadora de Metges de Residències Geriàtriques del Vallès.
Miembro de la American Geriatrics Society. (http://www.americangeriatrics.org/)
Miembro de la Societat Catalano-Balear de Geriatria i Gerontologia. (http://www.academia.cat/geriatria)
Miembro de la Secció Col·legial de Metges de Residències Geriàtriques de Barcelona del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona.
Miembro de la Secció de Metges de Residències Geriàtriques de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (Filial Vallès Occiental).

Premios y distinciones

Reconocimiento y prevalencia de la incontinencia urinaria en mujeres jóvenes. Comunicación elevada a Ponencia y galardonada

Coautor junto a Abelló Pla A, Pérez González A, Salas Gómez D, Bayo Tallón V. V Congreso Nacional de Suelo Pélvico. Sección de Suelo Pélvico de la Sociedad Española de Ginecología y Obstetricia. Valencia. Abril 2010.

Tesis doctoral. Doctorado por la Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Medicina, programa de Doctorat en Medicina Interna

Título de la tesis doctoral: “El Document de Voluntats Anticipades a Catalunya: resultats de la seva aplicació i propostes de millora”. Director de la tesis: Dr. Joan Monés Xiol. Calificación: Excel·lent ‘cum laude’.Diciembre 2010.

Otras colaboraciones en publicaciones científicas

Coordinador del fórum de salud dedicado a la obesidad (ver web)

Página web CanalSalud de la compañía DKV.

Prevalencia del síndrome metabólico en centros residenciales.

(coautor junto a Herrero E, Josep Sánchez, Maribel Iglesias, Diana Salas, Vanessa Bayo). Rev Mult Gerontol 2010;20(4):188.

Development of a Specific Questionnaire Measuring Patient Satisfaction with Glaucoma Treatment: Glausat. (ver web)

(coautor junto a Miguel A. Ruiz, Antonio Pardo, Jose M. Martínez de la Casa, Vicente Polo, Javier Soto). Ophtalmic Epidemiology 2010;17(3):131-143.