Sessions de Pràctica de Mindfulness

05/09/2016 hasta el 28/11/2016

Salud y Bienestar
Lloc: Centro Médico Teknon

Sessions quinzenals de pràctica de Mindfulness.
Horari: 19.00 a 20.30h

SESSIONS DE PRÀCTICA DE MINDFULNESS

Us oferim un espai d’enriquiment personal i reflexió, on poder practicar Mindfulness en grup, per tal de consolidar la pràctica i compartir experiències i dificultats.
    Durant les sessions aprofundirem en les pràctiques bàsiques, n’incorporarem de noves i explorarem els conceptes relacionats amb Mindfulness.

Les sessions van adreçades a:

Persones que hagin assistit prèviament a algun programa de Mindfulness de 8 setmanes i que vulguin un suport per desenvolupar la seva pràctica i integrar-la de manera regular en les seves vides.
    Totes aquelles persones que tinguin experiència en meditació i vulguin practicar en grup.

Dates de les properes sessions:

Dilluns 5 de setembre
    (NOTA: dilluns 19 de setembre no hi haurà sessió de continuïtat perquè es realitzarà la sessió informativa del   programa MBSR).
    Dilluns 3, 17 i 31 d’octubre
    Dilluns 14 i 28 de novembre

Horari: de 19:00 h a 20:30 h.

Lloc: Centro Médico Teknon, Sala Memorial.
    A la sala hi haurà cadires.
    Podeu portar els vostres coixins de meditació.

Preu: 10 euros/sessió.
    Pagament en efectiu el dia de la sessió

Inscripcions:
    Es pot assistir a les sessions que es desitgi, prèvia confirmació al següent correu electrònic:  info@cerclemindfulness.com

Faciliten:
    Mª. Jesús Creus. Psicòloga Clínica. Centro Médico Teknon. Coach certificada per la International Coach Federation (ICF). Formada com a instructora de Mindfulness en REBAP Internacional amb Fernando Torrijos i en el Center for Mindfulness de la Universidad de Massachusetts amb Jon Kabat-Zinn, Saki Santorelli i Florence Meleo-Meyer (MBSR in Mind-Body Medicine).

Elisabet Soler. Professora de Mindfulness formada en el Centre for Mindfulness Research and Practice de la Universitat de Bangor (Regne Unit) i en el Center for Mindfulness de la Universidad de Massachusetts amb Jon Kabat-Zinn, Saki Santorelli i Florence Meleo-Meyer (MBSR in Mind-Body Medicine). Imparteix el programa MBSR sota la supervisió del Mindfulness Network CIC, per tal de garantir els estàndards de qualitat del programa.

• Programa y Documentación