Advances in Pelvic Floor Phisiotherapy (seminario en inglés)

28/08/2013

Otros temas de salud
Seminar: “Advances in pelvic floor physiotherapy” organized by Asociación Continencia and Fundacion Teknon, aimed at physiotherapists in order to review the scientific evidence of Pelvic Floor Rehabilitation, with the kind participation of Prof. Kari Bo as guest lecturer.

Wednesday 28th August 2013, Fundacion Teknon and Asociación Continentia organize the seminar “Advances in Pelvic Floor Physiotherapy” aimed at physiotherapists in order to review the scientific evidence of pelvic floor rehabilitation.

This seminar counts with the kind participation of Prof. Kari Bo as guest lecturer.

Kari Bo: physiotherapist, PhD, Professor at Norwegian School of Sport Sciences, Dept. of Sports Medicine Research and coordinator at Akershus University Hospital, Dept of Obstetrics and Gynecology.

PLACES ARE LIMITED TO 25 Physiotherapists

Seminar in English, with successive translation into Spanish | El seminario se realiza en inglés y será traducido al español a posteriori

Fee: 60,- Euros | Reduced Fee: 20,- Euros (for ICS, Continentia members and CM Teknon staff)